AlLLaH iTu SetiA aDA...daN aNa...inSyALLah SediA berSAma..

JIWAKU SEORANG MUJAHID...TIDAK KENAL HENTI...

Saturday, February 26, 2011

rindu sempurna

dengan namau-Mu ya Allah...yang maha cinta...

Assalamualaikum wrt...

Ya Allah...

ingat lagi sehari yang kelmarin
betapa aku merindui seorang sahabat
lama sudah aku tidak bersama dengan dia
hingga hadirnya dalam mimpi
membuat buka mataku...terpejam semula
ingin bertemu lagi dengan dia
...di sana...

ahh...nikmatnya rindu itu
kerana aku sayangkan sahabatku
kerana-Mu...

Ya Allah..

aku cuba menghubungi sahabatku
tapi seringkali ku sekadar genggam telefon di tangan
tidak mahu dia terganggu
tidak mahu dia salah maksud
sudahnya aku bermohon kepada-Mu
bisikkan rindu ini ke hatinya
agar dia juga merinduiku
biarpun hanya untuk sedetik cuma...

Ya Allah...

benar,
aku merindui dia sahabatku
tapi ya Allah...
jangan biar
...rindu itu...
melupakan pula aku kepada-Mu
aku ingin rindu ini adalah rindu yang sempurna...
rindu kan dia kerana-Mu...

Ya Allah...

dialah sahabat
sedia ada bilamasa susah dan senang
tapi...
kala ini dia tiada
Engkau tetap setia bersama...
terima kasih ya Allah...

YA Allaah..
dialah teman yang ku kasih
terima kasih skali lagi
di atas takdir ini
aku pinta kepada-Mu ya Allah
agar persahabatan ini
kan membawa ke syurga..
ameenn...

aku yang merindu,
ariff islam...26feb,7.00pm,upm

No comments:

Post a Comment