AlLLaH iTu SetiA aDA...daN aNa...inSyALLah SediA berSAma..

JIWAKU SEORANG MUJAHID...TIDAK KENAL HENTI...

Saturday, January 14, 2012

nakalnya saya...

salam alaik

kadang-kadang saya berfikiran nakal
dok termenung sorang-sorang
maka inilah diantaranya yg saya khayalkan tahap citer hindustan...

jengg..jengg...jenggg...

1) Pensyarah ku seksi maut...
selalu ja terdengar keluhan member-member...err...perbualannya tak boleh tersiar di sini yer...sensored punyer...mana taknya...bercakap pasal xley fokus dalam kuliah sebab pakaian pensyarah yg menyeksa mata...hohoho..so apa kata anda bertindak sebegini...hermmm..

pensyarah : Ali,kamu buang tebiat ke hape? undang-undang mana benarkan kamu pakai skirt petak-
petak (kain pelikat) ni datang ke kuliah saya ?

Ali : tapi puan, tak adelah 'skirt petak-petak' saya ni sesingkat skirt puan yg mendedahkan aurat tuh.
Salah ke saya puan?

pensyarah : ini peraturan universiti. Kamu kena patuhi.

Ali : tapi menutup aurat itu hukum Allah yang mula-mula sekali kita kena patuhi.

pensyarah : Itu hak peribadi masing-masing. Saya tahu apa yang saya buat.

Ali : so, same goes to me. Saya bukan cuma tahu tapi saya juga faham apa yang saya buat.

pensyarah : @#$%^&

well...anda berani bertindak begini? Saya pernah ditegur kerana memakai kain pelikat di kawasan kolej perempuan. Ok, fine. Saya terima seadanya tapi saya rasa tidak adil sebab...kenapa budak lelaki yg pakai short pant yg juga ada di situ tidak ditegur?huhhhh...

2) hisap rokok...

Aku : weiii..sedap tak hisap rokok

Dia : ermm...aku tak reti nak kata. Kalau kau nak tahu,cubalah rasa...

Aku : Sebatang rokok kat kedai berapa harganya ehh..

Dia : koman-koman...singgitlah...eh,kalau kau nak,hambik ajer aku punya...nahhh sebatang...

Aku: eh..terima kasih..Aku tak nak rokok kau tapi aku nak duit kau singgit,boleh??

Dia: pulakk..nah singgit..Kau nak buat hape bro?

Aku : Kau tengok eh...macam ni..mula-mula aku gulung-gulung duit KO ni jadik macam rokok,then aku
sumbat kat mulut...pastu aku nyalakan api dan...fuhhh...sedappp jugakkk hisap duit ni
ehhh...layannnn...

Dia : weiii..ko giler ke apa? kalau yer pon nak sindir haku, pakai la duit sendiri..bakar duit orang pulak..

Aku : sama aje kan kalau kau bagi rokok tadi kat aku kan?

Dia : weeiii..ko ni kelakar la weeiii...hisap duit mana ada feeling dan perasaaaannn macam hisap rokokk..

Aku : dah kalau itu caranya yg dapat buat kau sedar, itulah feeling dan perasan aku yg paling bahagia
tau...bakar berjuta ringgit pon aku tak kisah bro...sebab aku sayang Ko...

Dia: err...

iskk iskk iskk...
agak jiwang di situ...

3) member ku kapel

saya : aku rasa nak bela babi la sekor...

Awak : wow..wow...aku harap kau waras geng...babi tuh haram la...budak tadika pon tau, tau...

saya : own ur mine la bro...kau kapel, kuar dating, manja-manja dengan awek ko tuh...ada kau kisah
bila aku nasihatkan?

Awak : Ya Allah...apa kena mengena babi dengan awek aku ni weiii? kot yer pon kau jeles,jangan lah
makan hati sampai nak bela babi...

saya : tak ada mengena konon...budak tadika pon tau lah weiii...berdua-duaan,bersentuhan tangan
dengan bukan muhrim tu haraaammmmm...

Awak : kau jangan nak samakan awek aku dengan babi pulak...berkecai nyawa kau nanti

Saya : weii..ada aku kata ke? Kau sendiri yang buat andaian gitu...so,kau tahu-tahu ajelah
kan...geng,pegang babi tak dosa tau,boleh samak...kau pegang-pegang awek kau,kau dah samak dosa2 kau belom?

Awak: cisss..hambikkkkk kau sebijikkk

errr..gurau ajer...agak2 teguran macam nih berakhir dengan aksi2 keganasan ke tak???herrmmm...

hak hak hakkkk
saja nakal-nakal saya jer...
kuang kuang kuang..
terkena ka brooo?

3 comments: